Вівторок, 19.03.2024, 07:50
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 Умови
Задача A-Свято цукерок

Ліміт часу: 1 с
Ліміт пам'яті: 64 Мбт


Петрика та двох його друзів пригостили цукерками. Всі цукерки розклали на три купки. Звісно, Петрик хотів би взяти собі найбільшу. Допоможіть Петрику зробити цей вибір.
Вхідні дані:
   Вводяться три натуральних числа через пропуск. Кожне з чисел - кількість цукерок у купці  не перевищує 10^100.
Вихідні дані:
   Потрібно вивести одне ціле число - максимальну кількість цукерок.

Приклад вхідних та вихідних даних.
Приклад вхідних даних: Приклад вихідних даних:
10 15 12
15


Задача B-Змійка

Ліміт часу: 1 с
Ліміт пам'яті: 64 Мбт


Петрик з однокласниками полюбляє гратися у гру "Змійка". Сподіваюсь, вам також знайома ця гра: на прямокутному полі, розміром NxM, переміщується змійка - неперервна ламана лінія шириною в 1 клітку, яка може згинатися лише на 90 градусів. Змійка щоразу, проковтнувши здобич, "росте", і гра закінчується, коли "голова" змійки доторкнеться у довільному місці до "тіла". При русі паралельно своєму тілу змійка не може проходити у сусідніх клітинках.
Задане поточне розташування змійки. Потрібно вивести Yes, якщо голова змійки доторкнулась до тіла, тобто гра вже закінчилася, або No у протилежному випадку та порахувати довжину змійки.
Вхідні дані:
   Вхідний файл z2.dat  містить у першому рядку числа N i M, які задають розміри ігрового поля. (1<=N,M<=100)
У наступних N рядках містяться елементи масиву, кожен з яких дорівнює 1, якщо клітка належить змійці, або 0 - якщо клітка не належить змійці.
Вихідні дані:
   У віхідний файл z2.sol вивести у перший рядок слово Yes, якщо гра програна, або слово No у протилежному випадку; у другий рядок вивести поточну довжину змійки.


Приклад вхідних та вихідних даних.
Приклад вхідних даних: Приклад вихідних даних:
10 10
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 1 1 1 1 1 1 0 0 0
0 0 0 1 0 0 1 0 0 0
0 0 0 1 0 0 1 0 0 0
0 0 0 1 1 1 1 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Yes
14

Задача C-Командна гра

Ліміт часу: 1 с
Ліміт пам'яті: 64 Мбт


Якось Петрик з однокласниками зібралися пограти у командну гру. Для цього їм потрібно було утворити декілька команд. Але учні почали сперечатись, хто до якої команди потрапить. Щоб розв'язати цю проблему, вирішили покластись на жеребкування. Кожен учень отримав набір різнокольорових карток. У команду потрапляють ті учні, у яких є картки однакового кольору. Петрика призначили капітаном однієї з команд. Він міг запросити у свою команду всіх однокласників, у яких виявилися картки такого ж кольору, як і у нього. Вони, у свою чергу, могли запросити у команду однокласників, що мали картки такого ж кольору, як і у них, і так далі. Але, на жаль, деяким учням карток просто не вистачило... Звісно, Петрик, як капітан команди, бажав би бачити у команді якомога більше своїх друзів. Допоможіть Петрику з'ясувати, скільки чоловік буде у його команді?
Вхідні дані:
  
У вхідному файлі z3.dat задано: у першому рядку - кількість однокласників N (1<=N<=100), у наступних N рядках - опис кольорів карток, які є у однокласників. Всі кольори пронумеровані номерами від 1 до 50. Для кожного учня записано: спочатку число Mi (0<=Mi<=50), що визначає кількість карток, що має і-й учень, а після цього перераховують номери кольорів карток. Сам Петрик має номер 1.
Вихідні дані:
   У вихідний файл z3.sol вивести одне число - кількість учнів у команді Петрика.

Приклад вхідних та вихідних даних.
Приклад вхідних даних: Приклад вихідних даних:
6
3 2 7 11
2 1 5
2 5 8
3 7 5 10
0
2 19 25
4

Copyright MyCorp © 2024
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Обдаровані діти

Step by Step - Школа олімпійського резерву

Відділ інформаційних технологій та дистанційного навчання ХОІППО